29.8.11

Seadus – see olen mina

Ma ikka oskan! Tegelikult pidi see postitus ilmuma paar-kolm päeva tagasi, ehk juba reedel, aga elu tegi omad muutused ning uuesti blogima sain ma alles nüüd... aga täna olid n-ö valimised...

"Are you Sheriff Patton?"
"Constable and deputy sheriff. What law we got to have around here I'm it. Come election anyways. There's a couple of good boys running against me this time and I might get whipped. Job pays eighty a month, cabin, firewood and electricity. That ain't hay in these little old mountains."


«Kas teie olete šerif Patton?»
«Konstaabel ja abišerif. Nii palju kui meil siinkandis seadust on, mina see olen. Vähemalt järgmiste valimisteni. Seekord on mul vastas paar tublit poissi ja ma võin lüüa saada. Kaheksakümmend dollarit kuus, onn, tulepuud ja elekter. See on siin meie vanades mägedes tükk asja.»

Allikaks Raymond Chandleri (1888–1959) romaan «Naine järves» (The Lady in the Lake, 1943, ek 1982), mis Ralf Tominga tõlkes oli mul koolipõlves ka esmatutvuseks nn karmi koolkonna krimikirjandusega.

Muideks, selle romaani eesti väljaande korralikku kaanepilti ma wõrgus pole näinud... kel vaja, võib nüüd siit blogist võtta... tõsi, mu kodune eksemplar on üsna kapsastunud, aga eks see ole pildilt näha...

2 comments:

  1. Huvitav. Isegi nimi ja kaanepilt ei tule tuttavad ette. Ons tõesti mu mirabiiliakogus üks senitäitmata lünk ?

    ReplyDelete